Rodzaje zajęć

TAEKWON-DO - koreańska sztuka walki słynąca z efektownych kopnięć. Na trening składa się technika podstawowa, układy, walka aranżowana oraz wolna, samoobrona, wzmacnianie ciała. Zajęcia odbywają się w grupach podzielonych na wiek i stopień zaawansowania. TKD to główna działalność naszego Klubu, można trenować rekreacyjnie lub brać udział w rywalizacji sportowej.

TKD Kids - zajęcia sportowo-edukacyjne dla dzieci przedszkolnych z elementami Taekwon-do i grami ruchowymi.

OTWARTA MATA - sala oraz trenerzy są do Waszej dyspozycji przez 90 min. Możecie trenować na własną rękę wybrane elementy lub poprosić trenera o indywidualną konsultację.

CROSSFIGHT - trening ogólnorozowjowy z naciskiem na stabilizację, szybkość i kondycję. Prowadzony na bazie popularnych “stacji”. Doskonałe uzupełnienie dla zawodników Taekwon-do, a także dla osób chcących poprawić sprawność i sylwetkę.

SAMOOBRONA - praktyczne zastosowanie technik walki w obronie przed napastnikiem. Zajęcia ukierunkowane na samoobronę uliczną, wykorzystujące techniki Taekwon-do, Krav Maga, Combat, Systema.

BOKS - walka wykorzystująca techniki pięściarskie. Zajęcia odpowiednie dla tych, którzy “nieczuja” kopnięć, ale także dla zawodników Taekwon-do chcących poprawić techniki ręczne.

KETTLEBELLS - zajęcia z odważnikami czajnikowymi wzmocnią mięśnie głębokie i przyczynią się do lepszej stabilizacji ciała oraz siły eksplozywnej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia korygujące postawę, wzmacniające mięśnie głębokie i stabilizację ciała, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia kręgosłupa.

TRENING FUNKCJONALNY - zajęcia poświęcone zwiększeniu siły i dobrego samopoczucia w codziennych czynnościach oraz przy uprawianiu sportu.