TAEKWON-DO

Koreańska sztuka walki słynąca z efektownych kopnięć. Na trening składa się technika podstawowa, układy, walka aranżowana oraz wolna, samoobrona, wzmacnianie ciała. Można trenować rekreacyjnie lub brać udział w rywalizacji sportowej. Zajęcia Taekwon-do odbywają się w grupach podzielonych na wiek i stopień zaawansowania:

  • Ninja, Smoki - grupa początkująca dla dzieci w wieku 7-12 lat do żółtego pasa (0-8cup)

  • Początkujący +13 lat - grupa początkująca dla dzieci, młodzieży i dorosłych do żółtego pasa (0-9cup)

  • Średnio-zaawansowana - grupa dla posiadaczy zielonych belek oraz zielonych i niebieskich pasów (8-4cup)

  • Zaawansowana - grupa dla posiadaczy czerwonych belek oraz starszych stopni (+3cup)

  • Master Class - dodatkowa jednostka techniczna dla posiadaczy czarnych pasów (+I DAN)

  • SPARRING - możliwość toczenia pojedynków wg zasad sportowego Taekwon-do, jednostka otwarta dla wszystkich chętnych

Dla Przedszkolaków i Seniorów

TKD Kids - zajęcia sportowo-edukacyjne dla dzieci w wieku 4-7 lat z elementami Taekwon-do i grami ruchowymi. Zajęcia są prowadzone wg certyfikowanego, 3-letniego programu, gdzie najmłodsze dzieci przez zabawę poznają techniki Taekwon-do i przygotowują się do przejścia do starszych grup.

  • Maluszki (4-6lat) grupa naborowa dla dzieci początkujących

  • Średniaki (5-7lat) kontynuacja dla dzieci średnio-zaawansowanych

  • Starszaki (6-7lat) kontynuacja dla dzieci zaawansowanych

HARMONY DLA SENIORóW - zajęcia dla seniorów (60+) prowadzone na bazie Taekwon-do. Zawierają zestaw łagodnych ćwiczeń prozdrowotnych i pozwalają na bezpieczne, rekreacyjne uprawianie sztuki walki.

ZAJĘCIA DODATKOWE DLA WSZYSTKICH CHĘTNYCH

OTWARTA MATA - sala oraz trenerzy są do Waszej dyspozycji przez 90 min. Możecie trenować na własną rękę wybrane elementy lub poprosić trenera o indywidualną konsultację.

AEROBOKS - Trening łączący elementy fitnessu, Taekwon-do oraz innych sztuk walki (boks, kick-boxing). Te dynamiczne, wykonywane przy muzyce ćwiczenia, przyspieszają tempo spalania tkanki tłuszczowej, wzmacniają mięśnie ramion, nóg, tułowia, rozwijają szybkość, zwinność i wytrzymałość. Podczas jednej godziny aeroboksu możesz spalić nawet od 600 do 800 kalorii.

COMBAT TKD - praktyczne zastosowanie technik walki w obronie przed napastnikiem, czyli powrót do starej, twardej szkoły Taekwon-do, zupełnie nieograniczonej zasadami sportowymi. Na tych zajęciach poznasz najskuteczniejsze techniki walki, włączając w to uderzenia łokciami i kolanami czy podcięcia.

TRICKING – estetyczne połączenie salt, kopnięć i obrotów, wykorzystujące elementy akrobatyki sportowej i kopnięcia znane z Taekwon-do i innych sztuk walki

CROSSFIGHT - trening ogólnorozowjowy z naciskiem na stabilizację, szybkość i kondycję. Prowadzony na bazie trójboju siłowego na poziomie rekreacyjnym. Doskonałe uzupełnienie dla zawodników Taekwon-do, a także dla osób chcących poprawić sprawność i sylwetkę.

PRZYGOTOWANIE MOTORYCZNE - Zajęcia trójboju siłowego na poziomie zaawansowanym. Przygotowanie motoryczne dla kadry zawodniczej klubu.